OLETERVE E-POE KASUTAMINE

 

1. Kauba valimine

  • Toote ostukorvi lisamiseks vajutage soovitud toote juures olevat nuppu „Lisa ostukorvi“. Kui liikuda konkreetse toote lehele, siis saab olenevalt tootest täpsustada soovitava toote omadusi (värv, ekraan jm). Enne nupule „kassasse“ vajutamist veenduge, et valitud tooted on soovitud omadustega. Kui soovite omadusi muuta, kustutage toode ostukorvist (vajutades toote real prügikasti meenutavale ikoonile) ning lisage toode uuesti.
  • Vaikimisi lisatakse ostukorvi alati 1 toode või tootekomplekt. Toote kogust saab muuta toote lehel või ostukorvi vaates (ikoonidega + ja -).
  • Ostukorvi avamisel on näha iga toote juures ühiku hind, kogus ning maksumus kokku. Ostukorvi koondvaates, mis on nähtaval läbi kogu e-poe keskkonna on näha toote nimetus, kogus ning hind kokku.
  • Nii ostukorvi koondvaates kui põhivaates on näha ka saatekulu. Vaikimisi arvestatakse saatekuluks SmartPost tasu. Saatmise viisi saab hiljem muuta (vt punkt 5).


2. Ostukorvi ülevaade

  • Avage ostukorv vajutades nupule „Ostukorv“.
  • Vaadake ostukorvi sisu üle ning veenuge, et seal on õiged tooted ning kogused.
  • Ostukorvis on märgitud ka saatekulu. Vaikimisi arvestatakse saatekuluks SmartPost tasu. Saatmise viisi saab hiljem muuta, ning sellele vastavalt väheneb või suureneb ka saatekulu (vt punkt 5).
  • Ostu vormistamisega alustamiseks vajutage nuppu „Järgmine“.


3. Konto

  • Kui Teil veel kontot pole, siis looge endale Ole Terve veebipoe konto, mille järel saate jätkata ostmisprotsessiga. Konto loomisel veenduge, et sisestate õigesti oma postiaadressi, e-maili aadressi ning telefoni numbri. Kui soovite kasutada SmartPosti teenust, siis tuleb sisestada mobiiltelefoni number, kuhu SmartPost saadab Teile kauba kohalejõudmise kohta teate.
  • Kui teil on Ole Terve konto olemas, logige end sisse.


4. Aadress

  • Kontrollige, kas Teie postiaadress on õige ning vajutage „Edasi“.


5. Kauba saatmine

  • Kauba kättesaamiseks on kaks põhimoodust: kaup tuuakse määratud sihtpunkti kulleri poolt või tulete ise kaubale järgi aadressil Järveotsa tee 50c, Tallinn. Avatud tööpäevadel 9.00-17.00

-    Kui soovite kaupa kätte saada kulleri vahendusel, siis on valikus mitu erinevat kulleriteenuse pakkujat.

Omniva postipakk jõuab Teie lähimasse postkontorisse, kus saate selle pärast Eesti Postilt vastava teate saamist kätte. Veenduge, et Teie poolt sisestatud tarneaadress on korrektne!

SmartPost kuller toob paki Teie poolt valitud pakiautomaati ning teavitab kauba kohalejõudmisest sõnumi saatmisega Teie telefoninumbrile. Veenduge, et Teie poolt sisestatud pakiautomaadi asukoht ning Teie mobiiltelefoni number on korrektsed!

DPD kuller toob kauba Teile koju kätte. Veenduge, et Teie poolt sisestatud tarneaadress ning kontaktandmed on korrektsed!

-    Kui tulete kaubale ise järgi, siis saate tellitud kauba kätte meie kontorist Järveotsa tee 50c, Tallinn peale e-maili saamist, mis kinnitab, et kaup on olemas ning ootab Teid. Juhime siinkohal tähelepanu, et meie kontor on avatud ainult tööpäeviti ajavahemikul 9.00 – 17.00.

  • Teie poolt ostetud kaup, mille telliseite kulleriga, toimetatakse kohale esimesel võimalusel, üldjuhul kahe kuni kolme tööpäeva jooksul. Võimalik hiliseim kohaletoimetamise aeg on 21 päeva pärast ostu sooritamist e-poest.


6. Maksmine

  • Siin näete veelkord arve summat ning saate valida makseviisi. Kui soovite tasuda kauba eest pangalingi kaudu, valige pank, kus soovid ülekande teha. Ole Terve poes on võimalik tasuda hetkel SEB ja Swedbank pangalinke kasutades.
  • Kui soovite tasuda pangast, mille pangalinke Ole Terve pood ei toeta, valige makseviisiks „Maksan pangaülekandega“. Samuti võite valida selle makseviisi, kui ei soovi mõnel muul põhjusel pangalinke kasutada. Tellimust hakatakse menetlema peale raha laekumist AS Mefo pangakontole.
  • Kaup väljastatakse pärast kauba eest kogu hinna tasumist.
  • Tellimuse kinnitamiseks vajutage nupule „Kinnitan tellimuse“. Pärast tellimuse kinnitamist ostukorv tühjendatakse ja tellimust enam muuta ei saa.
  • Kui oled internetipangas makse sooritanud, vajuta kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”.


7. Tellimuse täitmine

  • Kui olete ostu sooritanud, tuleb Teie poolt eelnevalt sisestatud e-posti aadressile teade, et tellimuse esitamine õnnestus (Tellimuse kinnitus). Tellimuse kinnitust on võimalik vaadata ka oleterve.ee keskkonnast oma isikliku konto alt. Kui Te e-posti teel teadet ei saa, helistage lisainfo saamiseks telefonil 6 707 077 või saatke e-kiri aadressile tellimus@mefo.ee.
  • Aktiivseid tellimusi saab jälgida logides sisse oma isiklikule kontole oleterve.ee keskkonnas.
  • Kauba kohaletoimetamist saab tellida ainult Eesti piires.
  • Kauba kohaletoimetamisel lisandub kauba maksumusele kulleri tasu olenevalt valitud kullerteenusest. Tasu on näha kullerteenuse valimisel ja lisatakse arvele.
  • Arve antakse üle koos kaubaga. Arveid oleterve.ee keskkonnas näha ei saa.


8. Kauba tagastamine

  • Juhul kui teie poolt tellitud toode ei tööta või on transpordi käigus vigastada saanud, võtke meiega ühendust all toodud kontaktnumbril. Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast kaup tagastada ja saada tasutud raha tagasi (v.a. transpordikulu). Tagastamisel tuleb pakkige kaup originaalpakendisse ja lisada sellele kaasasolnud ostuarve. Kui kaup on kasutamistunnustega, siis kaupa tagasi ei võeta.


9. Probleemsetest toodetest tekkinud jäätmetest vabanemine

  • Oleterve e-post ostetud tooted võib tuua või saata AS Mefo kätte aadressile: Järveotsa tee 50c, Tallinn, 13520. Kohaletoimetamise kulu ei hüvitata.
  • Viia Eesti Elektroonikaromu kogumispunktidesse, mille asukohad leiab aadressilt: http://www.elektroonikaromu.ee/web/?cat_ID=4


10. Oleterve e-poe kasutamise üldtingimustega saab tutvuda SIIN


Kui teil tekib e-poe kasutamisega, ostu vormistamisega või kauba kättetoimetamisega seoses küsimusi, palume võtta meiega ühendust tööpäeviti ajavahemikul 09.00-17.00 telefonil 6 707 077.